Prace nad rakietą RTP9 dobiegają końca, montowane są jeszcze tylko urządzenia w głowicy.
Reszta jest już przetestowana i gotowa do startu. Większość elementów wykonałem własnoręcznie, więc pozwolę sobie na osobistą prezentację nowego bolidu PTR, którego celem jest przekroczenie 10 km wysokości podczas LRE 2016.
Przepraszam za niezbyt elegancki strój, po prostu wyszedłem prosto z warsztatu
Głowica, przedział spadochronowy wraz z Arecorderami i kamerą oraz stateczniki pochodzą z poprzedniego nieudanego lotu RTP8.
RTP9 gotowa do startu będzie ważyć około 24,5 [kg]. Napęd hybrydowy SF1 (N2O/parafina) skonsumuje w sumie około 9 [kg] materiałów pędnych.
powinno to pozwolić na uzyskanie prędkości 2 Ma i mamy nadzieję osiągnięcie żądanego pułapu.
Zawór został zaprogramowany na automatyczne zamknięcie po 7
pzdr