Kierownikiem projektu jest Adam.
Prace trwają już od dłuższego czasu ale jak zwykle nie ma kiedy o nich napisać, przydał by się w ekipie "rzecznik prasowy"
A oto co zmajstrowaliśmy u mnie w warsztacie.
Zbiornik N20 z zamykanym odpowietrznikiem.


Manometr na razie zwykły do tlenu, później się wymieni na lepszy z mniejszym zakresem.

Zawór spustowy oraz szybkozłączka do tankowania.



Zatyczka komory spalania z wtryskiwaczem


Dysza grafitowa

Podstawka do oparcia na hamowni



Paliwo z grubościennej rury PP

Komora spalania z nierdzewki fi 64mm

Silnik w całej okazałości. Zbiornik testowy o pojemności 1l z rury 80mm, docelowo będzie dłuższy.

Poniżej zamieszczam filmik prezentujący działanie zaworów. Do zbiornika zostało wcześniej nabite kilka atmosfer. Jak widać po za podpięciem węża do tankowania reszta jest obsługiwana zdalnie. Wszystkimi zaworami można sterować proporcjonalnie
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AFI-D6vo4rQ[/youtube]