Pigła - powrót po latach

Jesteś nowy? - przedstaw się...
Awatar użytkownika
Pigła
****
Posty: 246
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kruszewnia

Pigła - powrót po latach

Post autor: Pigła »

Dzień dobry wszystkim,

może niektórzy z Was mnie pamiętają. Byłem dosyć aktywny na tym forum w czasach, gdy chodziłem liceum. To był szalony czas zabaw z rakietami karmelkowymi o bardzo dużej zawodności. Dziś mam 32 lata, wspaniałą żonę, jestem nauczycielem fizyki i pracownikiem naukowym, mieszkam w Poznaniu i kilka miesięcy temu wróciłem do rakiet. Kupiłem kilka zestawów do samodzielnego montażu firmy Klima (PAN, Sagitta i IO) i jeszcze szkolny model rakiety Jowisz. Wykonałem 7 całkowicie udanych startów (100% skuteczności) i pomyślałem, wrócę do na forum i do modelarstwa rakietowego. BARDZO dziękuję administratorowi za pomoc w odzyskaniu konta.

Pewnie nie będę mógł poświęcać rakietom jak dawniej wielu godzin dziennie, bo mam żonę, pracę, dziecko w drodze, ale nawet 0,5h dziennie codziennie i można w weekendy wybornie bawić się rakietami. Super byłoby kiedyś zdobyć uprawnienia do większych rakiet od PTR.

Pozdrawiam Was serdecznie.
Pigła

PS. Czeka mnie teraz nadrabianie zaległości rakietowych. Fajnie będzie znowu dzielić się z Wami relacjami ze startów.
PPS. Ostatnio mocno zainteresowałem się teorią lotu modeli rakiet, jako fizyk komputerowy lubię czasem trochę posymulować
Awatar użytkownika
RDX
***
Posty: 88
Rejestracja: środa, 17 lut 2021, 23:15
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Pigła - powrót po latach

Post autor: RDX »

Dzień dobry,

Natrafiłem na twoje posty sprzed lat szukając na forum rzeczy o kijankach. Szkoda, że większość filmów na YT jest już niedostępna. Sądząc po ilości postów i startów wsadziłeś w to ogrom pracy :)
Rocket Dynamics - Komponenty do Twoich rakiet! Jeśli potrzebujesz spadochronu, części drukowanych w 3D lub ciętych laserowo napisz na: rakiety.rdx@gmail.com
Awatar użytkownika
Pigła
****
Posty: 246