silnik alu

Czyli serca naszych niebolotów !
Awatar użytkownika
Kacper
Supersonic PROFI
Posty: 912
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Kacper »

Witam!



Według mnie wytrzyma bez problemu. Ale zdaje mi się, że wytrzymałość tej rury będzie wykorzystana w bardzo małym stopniu. Można by ją stoczyć do 2mm będzie lżejsza a i tak wytrzyma 8MPa.
Wiśnia
*
Posty: 21
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30

Post autor: Wiśnia »

Do Pinota : odpisałem na twoje pytanie zobacz jeszcze raz w poście ze zdjęciami. paliwo spalać będzie się na całej powieszchni.
Awatar użytkownika
PINOT
PROFI
Posty: 352
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30

Post autor: PINOT »

rzeczywiście, sorry :oops: starość nie radość



Ziarno przy tym Kn będzie paliło się szybko. Jak rozwiążesz kwestie zapłonu całej powierzchni? Bez tego silnik nie osiągnie parametrów. No i ten papier jako izolacja...hmmm, może chociaż go czymś zlaminować? Aluminium wystarczy liznąć płomieniem aby przy Kn=350 puściło
Wiśnia
*
Posty: 21
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30

Post autor: Wiśnia »

Kiedy robiłem silnik z pcv, który miał podobną izolację i czas pracy nie było problemu.

Z wyliczeń w thermcas wynika, że temperatura korpusu podniesie się tylko o 2 Celcjusze. Tylko nie wiadomo czy gazy przepływające nie zerwą izolacji i wtedy lipa, może dojść do tego o czym mówisz. Liczę na fakt, że aluminium dobrze przewodzi ciepło. Co do zapłonu jeszcze się nie zastanawiałem. W komorze jest stosunkowo ciasno także gazy z zapalnika i pierwszej części zapalonego paliwa szybko będą kierowały się w stronę dyszy zapewniając szybki zapłon. Chyba? :lol:
Wiśnia
*
Posty: 21
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30

Post autor: Wiśnia »

Silnik prawie gotowy :D

byłby dzisiaj gotowy ale zgubił mnie pośpiech i zniszczyłem wkłatke grafitową przy toczeniu wlotowego stożka :oops:

jestem w silnej depresji :oops:

wykonam niedługo nową wkładke ale to sporo roboty do wykonania częsni wylotowej urzyłem CNC

http://www.fotosik.pl

http://www.fotosik.pl

tu widać przekruj wkładki grafitowej fukcja opisuąca porabolę to:

Y=0,7449x^2

http://www.fotosik.pl
Awatar użytkownika
jaskiniowiec
Administrator
Posty: 2379
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jaskiniowiec »

Extra zrobiony

podoba mi się
Wiśnia
*
Posty: 21
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30

Post autor: Wiśnia »

http://www.fotosik.pl

Mam już dysze. Z małym poślizgiem ale mam, nie długo finał :lol:
Awatar użytkownika
jaskiniowiec
Administrator
Posty: 2379
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jaskiniowiec »

Czekamy więc cierpliwie.
Awatar użytkownika
KSard
Supersonic PROFI
Posty: 1499
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KSard »

Bardzo fajny silnik - myślę, że zagada spokojnie.



Mam tylko jedną uwagę techniczną - zamieszczajmy zdjęcia o szerokości maksymalnie do 650 pikseli.

Twoje fotki mają dwa razy tyle - utrudnia to oglądanie zdjęć.
POczatkujacy
***
Posty: 91
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31

Post autor: POczatkujacy »

Małe pytanko:

Oringi lepiej wstawiać na początku dyszy lub zatyczki, czy na końcu czy w połowie czy to obojętne?? Czy jak mam ostatni bloczek paliwa to czy zatyczka może się ztykać z karmelkiem czy Przedłużyć inhibitacje bloku paliwa i żeby zatyczka dotykała inhibitatoraa w tym przypadku papieru?
ODPOWIEDZ