Problemy w projektowaniu
- jaskiniowiec
- Administrator
- Posty: 2379
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Problemy w projektowaniu
PCW, laminat, ostatecznie Al stop miękki, np PA38. Ale zacznij od starych, sprawdzonych metod, czyli rura PCW do wody zimnej. Zdziwisz się, ile z tego można wykręcić. Dodatkowo taka rura jest bardziej odporna termicznie. Rury Al musisz dokładnie izolować cieplnie.
Re: Problemy w projektowaniu
Dlaczego? Aluminium się bd topić?
A poza tym te silniki z pcv są jednorazowe więc raczej zainwestuje w al.
Dzieki
A poza tym te silniki z pcv są jednorazowe więc raczej zainwestuje w al.
Dzieki
"Gdy nie wiesz, do którego portu płyniesz, żaden wiatr nie jest dobry." Seneka Młodszy
Re: Problemy w projektowaniu
Co to znaczy "bd" - będzie?karol pisze: Dlaczego? Aluminium się bd topić?
Dzieki
Z tego co ja zauważyłem to nieosłonięty korpus bardzo szybko się przepala. Co prowadzi do rozerwania w osłabionym miejscu. Innymi słowy aluminium zaczyna brać udział w procesie spalania i tym samym korpus staje się niejako paliwem. Przez ten krótki moment do chwili CATO.
Ale poczekaj na opinie fachowców.
Free Your Mind
Re: Problemy w projektowaniu
Ok dzięki .
"Gdy nie wiesz, do którego portu płyniesz, żaden wiatr nie jest dobry." Seneka Młodszy
Re: Problemy w projektowaniu
A co znaczy to bd?
Re: Problemy w projektowaniu
Ja tam nie uważam się za fachowca, aczkolwiek nie przemawia do mnie to, że korpus staje się paliwem.rafciodz pisze: Innymi słowy aluminium zaczyna brać udział w procesie spalania i tym samym korpus staje się niejako paliwem. Przez ten krótki moment do chwili CATO.
Ale poczekaj na opinie fachowców.
Raczej chodzi po prostu o właświsośći aluminium, ktore to wraz z wzrostem temperatury, traci właściwości mechaniczne.
Są nawet tabele opisujące tę zależność.
PS. bd jak się domyślam oznacza będzie.
PS.2 ewidentnie znowu coś się pierdzieli z forum bo znowu zamiast emota widze niebieski znak zapytania.
Re: Problemy w projektowaniu
"bd" oznacza "będzie"
Czy silniki gdzie dysza jest mocowana segerem uszczelnia się czymś poza uszczelkami?
Prosze o odpowiedź
Pozdrawiam
Czy silniki gdzie dysza jest mocowana segerem uszczelnia się czymś poza uszczelkami?
Prosze o odpowiedź
Pozdrawiam
"Gdy nie wiesz, do którego portu płyniesz, żaden wiatr nie jest dobry." Seneka Młodszy
Re: Problemy w projektowaniu
bd oznacza bdkarol pisze:"bd" oznacza "będzie"
Czy silniki gdzie dysza jest mocowana segerem uszczelnia się czymś poza uszczelkami?
Prosze o odpowiedź
Pozdrawiam
będzie oznacza będzie
Prosiłbym o pisanie poprawną polszczyzną
Re: Problemy w projektowaniu
Skąd ja to wiedzialem.
"Gdy nie wiesz, do którego portu płyniesz, żaden wiatr nie jest dobry." Seneka Młodszy
-
- PROFI
- Posty: 387
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: znad stawu w Baninie
- Kontakt:
Re: Problemy w projektowaniu
Ksp
Jeśli dysza i korpus oraz rowki pod oringi są dobrze wykonane to nie ma potrzeby niczym innym uszczelniać ( nie uważam za uszczelniacz smaru wazelinowego nakładanego na oring ), bo oring dobrze uszczelnia.
Jeśli dysza i korpus oraz rowki pod oringi są dobrze wykonane to nie ma potrzeby niczym innym uszczelniać ( nie uważam za uszczelniacz smaru wazelinowego nakładanego na oring ), bo oring dobrze uszczelnia.
"...co do reszty to uważam że Kartagina musi być zburzona. "