Łoże silnika - nowy pomysł
Re: Łoże silnika - nowy pomysł
spokojnie pierwsze kijanki mam zamiar puścić w ten weekend w kolegą tylko czekamy na saletre bo u nas nigdzie nie idzie jej dostać....
Re: Łoże silnika - nowy pomysł
Mam tylko pytanie czy jak nałoże w silniku te nakrętki na sruby to tak:
1.zrobi sie więcje wolnej przestrzeni w środku i czy przez to nie zmniejszy się ciśnienie bo ten gaz bedzie mogł zostać w środku silnika i nie wyleci. Czy to może dużo wpłynąć na osiągi??
2. czy te mikro uchylenia między śrubą a rurą z silnika trzeba czymś uszczelniać ?? jak tak to czym??
1.zrobi sie więcje wolnej przestrzeni w środku i czy przez to nie zmniejszy się ciśnienie bo ten gaz bedzie mogł zostać w środku silnika i nie wyleci. Czy to może dużo wpłynąć na osiągi??
2. czy te mikro uchylenia między śrubą a rurą z silnika trzeba czymś uszczelniać ?? jak tak to czym??
-
- ****
- Posty: 194
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Łoże silnika - nowy pomysł
Hej,
Tak jak powiedział poprzednik - pomysł z przewiercaniem korpusu jest dość kiepski. Wiedz, że jeśli go przewiercisz zawsze będziesz miał pewne luzy i nieszczelności. Nie bądź więc zaskoczony że zamiast w górę to silnik Ci w dół poleci Poza tym, widzę, że czytałeś wątek z robieniem silnika z rurki PCV. Widziałeś jaka tam jest dokładność. Przewiercając korpus zniszczysz ( moim zdaniem ) całą konstrukcję. Chodzi o wytrzymałość i szczelność. Oczywiście, można wszystko uszczelnić klejem, lecz wiedz, że podczas palenia karmelka w silniku panuje przez kilka sekund temperatura ponad 1-2 tys. stopni. Pomyśl jakie mogą być tego skutki.
Są już dobre, przetestowane sposoby mocowania silnika w korpusie rakiety, omówione zresztą na tym forum. Poszukaj, poczytaj.
Pozdrawiam
Tak jak powiedział poprzednik - pomysł z przewiercaniem korpusu jest dość kiepski. Wiedz, że jeśli go przewiercisz zawsze będziesz miał pewne luzy i nieszczelności. Nie bądź więc zaskoczony że zamiast w górę to silnik Ci w dół poleci Poza tym, widzę, że czytałeś wątek z robieniem silnika z rurki PCV. Widziałeś jaka tam jest dokładność. Przewiercając korpus zniszczysz ( moim zdaniem ) całą konstrukcję. Chodzi o wytrzymałość i szczelność. Oczywiście, można wszystko uszczelnić klejem, lecz wiedz, że podczas palenia karmelka w silniku panuje przez kilka sekund temperatura ponad 1-2 tys. stopni. Pomyśl jakie mogą być tego skutki.
Są już dobre, przetestowane sposoby mocowania silnika w korpusie rakiety, omówione zresztą na tym forum. Poszukaj, poczytaj.
Pozdrawiam
Re: Łoże silnika - nowy pomysł
no tak znalazłem całą mase ... ciekawią mnie 2 typy. Loże wykonane z papieru i styropianu... tylko do nich nie ma nic napisane jak to sie robi ?? Jeśli mógłbym prosić o podpowiedzi i rady jak to zrobić to będe bardzo wdzięczny...
Re: Łoże silnika - nowy pomysł
Papier na żywicy lub wikolu lub polimerowym - tak, dobre rozwiązanie.
Styropian - zapominasz o tym materiale w tym przypadku.
Styropian - zapominasz o tym materiale w tym przypadku.
to the open space