Aborygen - Paliwo dymne Pinota

Awatar użytkownika
KSard
Supersonic PROFI
Posty: 1506
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Aborygen Pinota

Post autor: KSard » poniedziałek, 7 kwie 2008, 15:23


Awatar użytkownika
jaskiniowiec
Administrator
Posty: 2305
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jaskiniowiec » poniedziałek, 7 kwie 2008, 22:41

No piękny kopeć i równa praca. Końcówka tylko coś poskakała na boki, ale to już przy marnym ciągu chyba...

milimetr65
Podniebny Filmowiec
Podniebny Filmowiec
Posty: 109
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: lublin

Post autor: milimetr65 » środa, 9 kwie 2008, 21:16

Bardzo mi sie podobało troche wyobrażni i wspaniały ślad rakiety na niebie.

A może popróbujesz zmienić kolor tego "kopcia" jak nazwał go Jaskiniowiec

Awatar użytkownika
KSard
Supersonic PROFI
Posty: 1506
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KSard » środa, 3 cze 2009, 12:01

Cześć - paliwo fajne, ale ciut za słabe

Obrazek

Chyba najlepiej nadawałoby się do rakietoplanów, lub napędu rakietowych samochodzików :grin:

Przy kolejnych próbach z tym paliwem wzmocnię działanie silnika poprzez dodanie dodatowego ziarna paliwa o większym impulsie właściwym. Ten silnik zawierał 150 g paliwa w 7 segmentach.
Na zdjęciu widoczny jest start rakiety w dniu 24-05-2009r. Model odleciał nam na kilkaset metrów i tylko dzięki Zombkowi udało się go odnaleźć, mimo lądowania na spadochronie.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pLeWXm8hHjg[/youtube]

Awatar użytkownika
jaskiniowiec
Administrator
Posty: 2305
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jaskiniowiec » środa, 3 cze 2009, 13:33

Fajny lot i fajny dymek, ale chyba trochę szkoda AP na takie paliwko.

Awatar użytkownika
KSard
Supersonic PROFI
Posty: 1506
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KSard » środa, 3 cze 2009, 14:08

Może i masz rację - ale stosunkowo mało go tam jest :wink:

Awatar użytkownika
PINOT
PROFI
Posty: 352
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30

Post autor: PINOT » środa, 3 cze 2009, 20:45

Moim zdaniem wcale nie szkoda ! I nie mówię tego jako twórca kompozycji - wygląd czarnej kity jest absolutnie wyjątkowy!!! W końcu nie zawsze chodzi o osiągi :wink:

Paul
Supersonic PROFI
Posty: 920
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Luedenscheid

Post autor: Paul » środa, 3 cze 2009, 20:54

Wlasnie!!! W pelni zgadzam sie z opinia PINOTA. Mysle, ze rozwiazaniem tego problemu jest - BUDUWAC LEKKIE MODELE!!! :D

Bardzo czesto mowi sie o profesjonalnej budowie silnikow, o super paliwach, ale same rakiety sa traktowane troche po "macoszemu"



Paul

Awatar użytkownika
jaskiniowiec
Administrator
Posty: 2305
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jaskiniowiec » środa, 3 cze 2009, 21:59

Jej, mnie też podoba się czarny dymek. Tylko wiem, ze z AP można wyciągnąć wiele więcej.

Awatar użytkownika
robercik
Supersonic PROFI
Posty: 1362
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: robercik » środa, 3 cze 2009, 22:29

"Da lieght der Hund begraben" że się tak wyrażę :wink: Natomiast łatwiej powiedzieć a trudniej zrobic :D

Gdy miałem w dłoni model Paula natychmiast ogarnął mnie śmiech - "to nie możliwe" pomyślałem. Nasze rakiety wyglądają po prostu jak balast...

Silnik o dobrym stosunku masy paliwa do korpusu to jedno, w Przypadku Paula sprawa jest załatwiona - silnik fabryczny, a drugie to lekki model.

Właśnie trwa odbudowa i odchudzanie rakiety eksperymentalnej RTP :wink:



pzdr

ODPOWIEDZ