Silniki hybrydowe by Tczew

Czyli serca naszych niebolotów !
Adam
Supersonic PROFI
Posty: 395
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Gdynia

Re: Silniki hybrydowe by Tczew

Post autor: Adam »

verex pisze:pytanie do Ciebie Adam, jakim przewodem tankowaliście waszą hybrydę?
Oznaczenie przewodu:
Norgren PA2-00041000 4mmx0,75mm PA12 (NI44)
Wadą użytkową jest mały przekrój ale wytrzymałość, cena oraz - paradoksalnie - mała średnica zewnętrzna przemawiają na korzyść.
Testowaliśmy do 75 bar i trzymał, śmiem twierdzić, że dałby radę i ze sporo większym ciśnieniem. W hybrydzie używany już kilkakrotnie, nieco chyba zmatowiał ale nadal trzyma. Mamy też parę metrów nówki gdyby stary puścił.
Odnośnie testu to wydaje mi się, że ziarno parafinowe słabo by się sprawdzało w układzie z ruchomym wtryskiem (słabe mechanicznie) ale skoro zmieniasz system to nie ma o czym mówić.
Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
filipberet
***
Posty: 97
Rejestracja: środa, 5 lut 2014, 07:36
Lokalizacja: Białystok, Choroszcz

Re: Silniki hybrydowe by Tczew

Post autor: filipberet »

Witam

Rura 55mm x 5mm x 6000mm gat. pa6 - czyli sztanga 6m a nie 12 tak jak wcześniej pisałem. Gęstość Pa6 to 2,8 kg/dm3 co daje 13,194 kg przy 6000mm, 880 zł brutto za sztangę = 66,69 zł za kilogram i 146 zł brutto za 1mb. Cena bez kosztów przesyłki. Dodam że znalezienie firmy, która ma na stanie rury pa6 i sprzedaje w detalu po jednej sztandze nie jest łatwe i zajęło mi to parę ładnych dni. Jeśli ktoś jest zainteresowany możemy się złożyć bo ja potrzebuję ok 1 góra 2 mb.

Pozdrawiam
Up Up and Away
Adam
Supersonic PROFI
Posty: 395
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Gdynia

Re: Silniki hybrydowe by Tczew

Post autor: Adam »

filipberet pisze:
Rura 55mm x 5mm x 6000mm gat. pa6
Matko bosko kochano jakie rurzysko! Jak dla podtlenku to ogromny margines bezpieczeństwa. Z drugiej strony za grubą rurę można stoczyć a zbyt cienką trudno pogrubić...[/justify]
ODPOWIEDZ