Witam!
28 marca br.przeprowadziłem próbę silnika 120Ns.Plik txt został obrobiony przez Michała i Przemka.
Silnik wygenerował Ic - 129,3Ns/Michał/ i 129,43/Przemek/ przy Iw -119,82s.
Ciąg początkowy ok.55N przy zacisku 100,78 może zadowolić malkontentów.
Ciąg maksymalny/końcowy/ 108.5N przy zacisku 84,8.
Cas pracy ok.1,8s.
Dane szacunkowe:ciśnienie początkowe ok18bar/55N;ciśnienie końcowe ok.9bar/108,5N.
Opis silnika.
Wymiary - fi28x160x139,21g.
Paliwo P4AG/wg mojej nomenklatury/ 110g o składzie:PP65,78%;C7,60%;Pb3O4 3,04%;Al3,04%;Mg1,52%E5Z1 19%.Ziarno fi25x130 z kanałem fi8,2x120mm. Dodatek Mg spowodował stabilną pracę silnika.
Obudowa silnika preszpan 0,2x160x500mm nawinięty na rurce fi25 i sklejony E5+358+PAC.
Zatyczka E5Z1+krążek drewniany fi25x10mm.Dysza to dwa sklejone krążki papierowo-fenolowe:fi25/6,3x3,4mm
/zacisk początkowy/ ifi25/11,2x8,2mm/zacisk końcowy/ E5PAC.Dysza po pracy fi12,3 do 12,9mm.
Pozdrawiam.tadeusz