Dziś przeprowadziłem test silnika klasy I
Próba w pełni udana
- Korpus z rury PP (polipropylen)
- fi wew. 50mm
- ścianki 7mm
- długość całkowita 17cm
- długość komory spalania 11cm
zaskakująco mała erozja!
Paliwo to KNO3/sorbitol 65/35 295g
fi kanału 12,5mm
długość 102mm
szerokość 47,5mm
Masa całego SR to 680g
FILM
http://62.233.214.106/~bartek/kacper/sr.wmv
Kręcone kamerką mustek, podziękowania dla robercika
SR trochę powoli się rozkręcał co było winą słabego zapłonu oraz działał o 0,5s za długo.
Test był wstępem do serii silników z tej rury. W następnym teście dodam drugi segment, zwiększę ciśnienie pracy z 2,4MPa do 3MPa skrócę ziarno do 85mm oraz kanał będzie fi 14mm (ciekawe kiedy dojdę do 5 segmentów )