silnik stacjonarny nr 3,4,5
silnik stacjonarny nr 3,4,5
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ObRFXTMIx5Q[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LTCPAeJEbcY[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QyMGISHiBFU[/youtube]
lepiej
http://www.youtube.com/watch?v=tCKc6uMjdII
niech ktoś mądry powie dlaczego tak prycha
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LTCPAeJEbcY[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QyMGISHiBFU[/youtube]
lepiej
http://www.youtube.com/watch?v=tCKc6uMjdII
niech ktoś mądry powie dlaczego tak prycha
Ostatnio zmieniony wtorek, 12 mar 2013, 23:01 przez arek30001, łącznie zmieniany 1 raz.
- KSard
- Supersonic PROFI
- Posty: 1499
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: silnik stacjonarny nr 3,4,5
O!
Teraz zdecydowanie lepiej
I nie gniewaj się już ...
Próby wyszły bardzo dobrze.
Możesz coś więcej o tym napisać?
Teraz zdecydowanie lepiej
I nie gniewaj się już ...
Próby wyszły bardzo dobrze.
Możesz coś więcej o tym napisać?
pozdrawiam KSard - www.facebook.com/ksardpl : www.ksardrakiety.cba.pl
"Ci, którzy skłonni są zrezygnować choćby z części prawa do wolności aby uzyskać w zamian trochę tymczasowego bezpieczeństwa, nie zasługują ani na wolność, ani bezpieczeństwo "- Ben Franklin
"Ci, którzy skłonni są zrezygnować choćby z części prawa do wolności aby uzyskać w zamian trochę tymczasowego bezpieczeństwa, nie zasługują ani na wolność, ani bezpieczeństwo "- Ben Franklin
Re: silnik stacjonarny nr 3,4,5
4 ziarna po 150 gram, dziura 15mm,
r candy to magiczna mikstura kolegi(chuppu)
karmelek to wiadomo
mikstura destrukcyjna to karmelek z parafiną- najmocniejsze paliwo jakie nam wyszło niszcząc naszą śliczną dysze(od kacpra), zdecydowanie krótsze działanie od reszty i mocniejsze, moge dorzucić filmy z wagi(która nie zadziałała), widać jak silnik siada,
r candy to magiczna mikstura kolegi(chuppu)
karmelek to wiadomo
mikstura destrukcyjna to karmelek z parafiną- najmocniejsze paliwo jakie nam wyszło niszcząc naszą śliczną dysze(od kacpra), zdecydowanie krótsze działanie od reszty i mocniejsze, moge dorzucić filmy z wagi(która nie zadziałała), widać jak silnik siada,
Re: silnik stacjonarny nr 3,4,5
Żadna magiczna, tylko saletra, cukier, glukoza bezwodna, fruktoza, tlenek żelaza robione na wodzie, czyli odparowane.
Re: silnik stacjonarny nr 3,4,5
Witam!
Miło znów zobaczyć, że ktoś testuje silniki...
Nieźle to gada, zwłaszcza ten drugi, gratulacje! 600 gramów to już kawał silnika.
Z czego była dysza, że tak ją karmelek wyjadł?
Pozdrawiam!
Miło znów zobaczyć, że ktoś testuje silniki...
Nieźle to gada, zwłaszcza ten drugi, gratulacje! 600 gramów to już kawał silnika.
Czemu połączenie glukozy i fruktozy? Niższa temperatura topnienia? Osobiście wolę jak najmniej składników, łatwiej o powtarzalność, dlatego pytam.chuppa pisze:[...]tylko saletra, cukier, glukoza bezwodna, fruktoza, tlenek żelaza robione na wodzie, czyli odparowane.
Z czego była dysza, że tak ją karmelek wyjadł?
Pozdrawiam!
- jaskiniowiec
- Administrator
- Posty: 2379
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: silnik stacjonarny nr 3,4,5
Cukier, glukoza i fruktoza? Brak jeszcze do kompletu aspartamu, sacharyny i cyklaminianu sodu
A przy okazji nieźle zagadały niektóre silniczki. Może napiszesz coś więcej o hamowni, mam wrażenie, ze dość solidny spawany szkielet, a na dole co? Waga?
A przy okazji nieźle zagadały niektóre silniczki. Może napiszesz coś więcej o hamowni, mam wrażenie, ze dość solidny spawany szkielet, a na dole co? Waga?
Re: silnik stacjonarny nr 3,4,5
Adam
Jaskiniowiec
Natomiast silnik zrobiony jest (jako że pracujemy w serwisie motocyklowym) z przedniego amortyzatora Yamahy FZ6, bardzo solidna konstrukcja aluminiowa. W kolejnym silniku od spodu wkręciliśmy świecę żarową.
Ten drugi to właśnie cukier,glukoza, fruktoza i tlenek żelaza. Połączenie takie ponieważ chciałęm zrobić coś innego niż karmelek a przepis znalazłem u gościa który ponoć bierze udział w SugarShot to space czy coś takiego. Więc mnie to zainteresowało. 4 ziarna po 140 g. Dysza aluminiowo grafitowa produkcji Kacpra, 13mm. Niestety wyjadł ją nie karmel ale mieszanka z parafiną produkcji kolegi Arek30001. Wystrzał był jak z karabinu.Nieźle to gada, zwłaszcza ten drugi, gratulacje! 600 gramów to już kawał silnika.
Jaskiniowiec
Szkielet hamowni spawany z profili a na dole jak najbardziej waga. Jestem w trakcie budowy hamowni z tego projektu http://www.elektor.com/magazines/2009/a ... 5747.lynkx.Może napiszesz coś więcej o hamowni, mam wrażenie, ze dość solidny spawany szkielet, a na dole co? Waga?
Natomiast silnik zrobiony jest (jako że pracujemy w serwisie motocyklowym) z przedniego amortyzatora Yamahy FZ6, bardzo solidna konstrukcja aluminiowa. W kolejnym silniku od spodu wkręciliśmy świecę żarową.
Re: silnik stacjonarny nr 3,4,5
Tak jak "chupu" napisał, pospawane rury kwadratowe, stojak musi być ciężki, sztywny żeby pomiary były precyzyjne, a co myślicie o świecy żarowej jako zapłonniku?
Re: silnik stacjonarny nr 3,4,5
O ile wiem to końcówki świec żarowych są z niezłej stali. Mogły by nawet być wielokrotnego użytku. Karmelka itp. powinny łapać bez problemów, do innych można dać ładunek rozpałowy. Tylko dość ciężkie i prądu sporo potrzebuje. Do stacjonarnych może być, do latania słabo to widzę.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
Re: silnik stacjonarny nr 3,4,5
Świeca żarowa w samochodzie wytrzymuje kilkadziesiąt tysięcy km, nie wiem ile jest to cykli pracy, ale w przełożeniu na nasz silnik to chyba wnuczki wnuczków jeszcze miały by z niej pożytek.Prądu sporo i nie odpala natychmiast, ale za to grzeje się do czerwoności-pewny zapłon. karmelek odpala bardzo ładnie jak reszta nie wiem.