Cześć
Poniżej wykres pracy silnika SF2 w teście nr 9:
Udało się zatankować nieco mniej podtlenku niż ostatnio, ale zwiększył się udział parafiny o kilka gramów.
Praca silnika okazała się nadzwyczaj stabilna - dane na wykresie nie zostały uśrednione.
Ostatecznie uzyskaliśmy 1205 Ns impulsu ze spalenia 773g materiałów pędnych. Uzyskany impuls właściwy podskoczył do 160 s.
pzdr
Silniki hybrydowe by Pomorze
- robercik
- Supersonic PROFI
- Posty: 1362
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Silniki hybrydowe by Pomorze
Cześć
Poniżej wykres pracy silnika SF2 w teście nr 10:
Tym razem kapelusik z rosa nie został rozwiercony, zatem średnica wtrysku wynosiła 5 mm. Współczynnik wtrysk/przekrój krytyczny wyniósł 10,2.
Zatankowaliśmy 580g podtlenku. Praca silnika była w miarę stabilna.
Ostatecznie uzyskaliśmy 1050 Ns impulsu ze spalenia 680g materiałów pędnych. Uzyskany impuls właściwy wyniósł 156 s.
pzdr
Poniżej wykres pracy silnika SF2 w teście nr 10:
Tym razem kapelusik z rosa nie został rozwiercony, zatem średnica wtrysku wynosiła 5 mm. Współczynnik wtrysk/przekrój krytyczny wyniósł 10,2.
Zatankowaliśmy 580g podtlenku. Praca silnika była w miarę stabilna.
Ostatecznie uzyskaliśmy 1050 Ns impulsu ze spalenia 680g materiałów pędnych. Uzyskany impuls właściwy wyniósł 156 s.
pzdr