KONKURSY

Zapraszamy do sprawdzenia swoich sił
Awatar użytkownika
rexar.96
*
Posty: 18
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31
Kontakt:

KONKURSY

Post autor: rexar.96 » poniedziałek, 22 lut 2010, 13:14

czy jest teraz aktywny jakiś konkurs??

Awatar użytkownika
POczatkujacy
***
Posty: 91
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31

Post autor: POczatkujacy » poniedziałek, 22 lut 2010, 13:36

Narazie jest chyba tylko konkurs na meteora.

A moje pytanie brzmi kiedy bedzie jakiś konkurs małych rakiet nie jakiś po 2 metry tylko małe. Może ktoś zorganizuje jakiś??

Awatar użytkownika
PIOTR
PROFI
Posty: 933
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: PIOTR » poniedziałek, 22 lut 2010, 13:56

Przeczytaj uważnie posty w temacie Meteora. Skala modelu jest dowolna.

Awatar użytkownika
rexar.96
*
Posty: 18
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31
Kontakt:

Post autor: rexar.96 » poniedziałek, 22 lut 2010, 22:25

a to musi być meteor?? może konkurs na jakieś amatorskie modele?

Awatar użytkownika
POczatkujacy
***
Posty: 91
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31

Post autor: POczatkujacy » poniedziałek, 22 lut 2010, 22:45

Widze że rexar jest sponsorem to już jedneo sponsora mamy :lol: :lol: nie no żart ale przydałby się taki konkurs.

Awatar użytkownika
Paul
Supersonic PROFI
Posty: 920
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Luedenscheid

Post autor: Paul » poniedziałek, 22 lut 2010, 23:01

Witam,

Nie jestem organizatorem tego spotkania, ale wydaje mi sie , ze im wiecej modeli stanie na starcie , tym lepiej. Ja mysle, ze nawet zorganizowanie w tym dniu konkursu rakiet wysokosciowych na fabrycznych silnikach bylo by super "zabawa". Rowniez na starty rakiet w kategorii OPPEN- tzn. wszystkie modele jakie posiadamy- powinno znalesc sie troche czasu. Oczywiscie na starcie powinny sie znalesc wylacznie modele juz oblatane- pewne- ze wzgledu na ewentualna poblicznosc :wink:

... ale tak jak juz wspomnialem, nie jestem organizatorem tego spotkania !!! To jest tylko moje skromne zdanie na ten temat.



Paul

Awatar użytkownika
Paul
Supersonic PROFI
Posty: 920
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Luedenscheid

Post autor: Paul » niedziela, 24 paź 2010, 20:14

Witam,

Dzisiaj siedzialem troche w tej ksiazce " Polskie rakiety badawcze" Walczwskiego i wpadlem na taki pomysl zrobienia konkursu:



Kto wyzej na silniku ROS (kosztuje tylko 2zl :wink: ) z rakieta "RASKO xx "w skali 1:1.



Paul

Awatar użytkownika
texwillerxxx
***
Posty: 75
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31
Lokalizacja: chojnow,dolnoslaskie

Post autor: texwillerxxx » niedziela, 24 paź 2010, 20:22

Jakies plany, fotki tej rakiety? moze moglbym brac udzial, ale to dopiero w wakacje :(

P.S. 2,50 :wink:

Awatar użytkownika
Paul
Supersonic PROFI
Posty: 920
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Luedenscheid

Post autor: Paul » niedziela, 24 paź 2010, 20:28

Akurat znalazlem to zdjecie

http://www.dars.org/gallery/naram44/8/p8080543.htm



Jak na moj gust, to wyglada super !!!

Obrazek

Srednica 55mm i wysokosc 1210 mm





Paul

Awatar użytkownika
texwillerxxx
***
Posty: 75
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31
Lokalizacja: chojnow,dolnoslaskie

Post autor: texwillerxxx » niedziela, 24 paź 2010, 20:43

ahahahhaa. Taka sama, identyczna!, z taka glowica i statecznikami chcialem zrobic.Tylko ze ROS ma nadany obrot, stateczniki nie beda przeszkadzac?

Teraz jeszcze aby byl fajny termin :D .

PeEs: piekna w swej prostocie!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość