Witam,
Posiadam zestaw kupiony w sklepie modelarskim i mam pytanie odnośnie zmontowania łoża silnika i jego zamocowania później.
Jak widać na załączonym zdjęciu silnik jest mocowany w białej rurce która jest wklejana w korpus jednak owa biała rureczka nie posiada żadnego zamknięcia od wewnątrz czy to oznacza że silniki w tych modelach są montowane tylko "na wcisk" i tarcie je tam powinno utrzymać?
A może silnik posiada również krawędź, która jest blokowana przez ściankę tej białej rurki ?
Może po prostu są różne patenty w tej kwestii, czy w tak długich rakietach też stosuje się system odzysku oparty na mieszance prochowej w silniku ?
I na koniec pytanie czy ktoś się orientuje do czego może służyć najcieńsza rureczka na prawo od białej czy to do prowadzenia po wyrzutni ?
Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc
Łoże silnika bez tylnej ścianki ???
- verex
- Supersonic PROFI
- Posty: 742
- Rejestracja: poniedziałek, 25 lip 2011, 19:38
- Lokalizacja: Tczew/Kingston upon Thames
- Kontakt:
Re: Łoże silnika bez tylnej ścianki ???
Zachodni model. Odpowiedź możesz znaleźć patrząc na zachodnie silniczki rakietowe, np. klasy G od Aerotecha:
Silniczek ma wystający rant, który go trzyma.
Silniczek ma wystający rant, który go trzyma.
Re: Łoże silnika bez tylnej ścianki ???
U mnie zdjęcie się nie wyświetla, ale z tego co mi wiadomo nie ma u nas innych zestawów. Odpowiadając krajowymi realiami: Silnik na solidny wcisk, czytaj w razie konieczności owinąć taśmą malarską i zaklinować. U góry silnika następuje "wydmuch" mieszanki pirotechnicznej, której zadaniem jest wyrzucenie spadochronu i i nie powinno być typowego "dekla". Tak jak napisałeś w motorze jest UWS.
Rurka to na 99% prowadnica.
Rurka to na 99% prowadnica.
Free Your Mind