Wycięcie dużego statecznika

Sprawdzone przepisy na wykonywanie poszczególnych elementów modelu rakiety
Awatar użytkownika
Tofifi
PROFI
Posty: 752
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31
Lokalizacja: Białystok, Nowe Miasto

Wycięcie dużego statecznika

Post autor: Tofifi » wtorek, 12 lip 2011, 20:12

Normalnie powinno się wycinać statecznik tak, by słoje w balsie układały się równolegle do krawędzi natarcia. Wszystko było by pięknie gdyby nie fakt że statecznik jest tak duży że nie pozwala na wycięcie go z deseczki w balsie zgodnie z zaleceniem. Co w takim przypadku zrobić?

Awatar użytkownika
PIOTR
PROFI
Posty: 933
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31
Lokalizacja: Białystok

Re: Wycięcie dużego statecznika

Post autor: PIOTR » wtorek, 12 lip 2011, 22:07

skleić Bondem 2 deski - będzie szerzej.
to the open space

Awatar użytkownika
Tofifi
PROFI
Posty: 752
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:31
Lokalizacja: Białystok, Nowe Miasto

Re: Wycięcie dużego statecznika

Post autor: Tofifi » wtorek, 12 lip 2011, 22:31

skleić można ale jak z szywnością

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości