spalanie czołowe zamiast kanałowego
spalanie czołowe zamiast kanałowego
czy nie jest łatwiej zrobić mocniejsze paliwo o spalaniu czołowym i dłuższą pracą aniżeli paliwo o spalaniu kanałowym???
- jaskiniowiec
- Administrator
- Posty: 2379
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Niekoniecznie łatwiej. Paliwo do spalania czołowego powinno posiadać dużą prędkość spalania, a z tym zazwyczaj za dobrze nie jest. Dodatkowo długi czas pracy może spowodować przepalenie korpusu, lub też wymusi stosowanie dużej i ciężkiej osłony termicznej. Dodatkowo przy spalaniu czołowym wartość uzyskanego ciągu jest zazwyczaj mała, bo mała jest wartość masowej prędkości spalania.
nawet nie pytałem na ile to gramów Na oko to ja wiem z 20, 30, 40 g nie pamietam ale objętościowo nie wiele. Po pewnym czasie pracy na karmelku ilość paliwa w "maluchach" z lenistwa oceniałem wyliczając z gęstości paliwa i objętości. Na oko dł okolo 6 cm szer 2 cm (ale też nie pamiętam dokładnie to ze 3, 4 lata temu bylo )
Małe silniczki nie bardzo mnie interesowały bo bardziej opłaca sie je kupić
Nie dopytywałem o szczegóły lecz bardziej zastanawiałem się czy można to zastosować w większych silnikach
Małe silniczki nie bardzo mnie interesowały bo bardziej opłaca sie je kupić
Nie dopytywałem o szczegóły lecz bardziej zastanawiałem się czy można to zastosować w większych silnikach