Kilka pytań o silnik Wessex
-
- ****
- Posty: 165
- Rejestracja: niedziela, 16 cze 2019, 11:27
- Kontakt:
Kilka pytań o silnik Wessex
Hej, mam kilka pytań odnośnie silników Wessex dostępnych w ofercie PTR. Od razu zaznaczam, że wiem iż trzeba mieć licencję by kupić taki silnik.
1.Ile to kosztuje?
2.Gdybym mając licencję zdecydował się na zakup takiego silnika, czy jest on wysyłany pocztą/kurierem, czy trzeba odebrać osobiście?
3.Jaką maksymalną masę może mieć rakieta napędzana takim silnikiem?
4.Da się ten silnik odpalać elektrycznie?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
1.Ile to kosztuje?
2.Gdybym mając licencję zdecydował się na zakup takiego silnika, czy jest on wysyłany pocztą/kurierem, czy trzeba odebrać osobiście?
3.Jaką maksymalną masę może mieć rakieta napędzana takim silnikiem?
4.Da się ten silnik odpalać elektrycznie?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
- jaskiniowiec
- Administrator
- Posty: 2379
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Kilka pytań o silnik Wessex
Cześć.
"2.Gdybym mając licencję zdecydował się na zakup takiego silnika..."
znał byś odpowiedź na pytania:
"3.Jaką maksymalną masę może mieć rakieta napędzana takim silnikiem?
4.Da się ten silnik odpalać elektrycznie?"
Jako że zadałeś pytanie 3 i 4, to oznacza, że na te silniki dla Ciebie za wcześnie.
"2.Gdybym mając licencję zdecydował się na zakup takiego silnika..."
znał byś odpowiedź na pytania:
"3.Jaką maksymalną masę może mieć rakieta napędzana takim silnikiem?
4.Da się ten silnik odpalać elektrycznie?"
Jako że zadałeś pytanie 3 i 4, to oznacza, że na te silniki dla Ciebie za wcześnie.
-
- ****
- Posty: 165
- Rejestracja: niedziela, 16 cze 2019, 11:27
- Kontakt:
Re: Kilka pytań o silnik Wessex
Rozumiem, chodziło mi o zorientowanie się w temacie.
Udało mi się znaleźć odpowiedzi na pytania 3 i 4 (za mało poszperałem zanim niepotrzebnie zadałem te pytania )
Niemniej pytania 1 i 2 pozostają bez odpowiedzi.
EDIT:
I czy ewentualnie ma ktoś do polecenia jakieś inne słabsze silniczki, które byłyby mocniejsze od silników Klima, których obecnie używam?
Udało mi się znaleźć odpowiedzi na pytania 3 i 4 (za mało poszperałem zanim niepotrzebnie zadałem te pytania )
Niemniej pytania 1 i 2 pozostają bez odpowiedzi.
EDIT:
I czy ewentualnie ma ktoś do polecenia jakieś inne słabsze silniczki, które byłyby mocniejsze od silników Klima, których obecnie używam?
Ostatnio zmieniony środa, 1 sty 2020, 19:47 przez qwertyalfa, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Kilka pytań o silnik Wessex
To jest właśnie dramat, że nikt nie ma w Polsce mocy aby dostępne były duże silniki rakietowe
inżynier STEM Białystok
Zbych Staniszewski
Zbych Staniszewski
-
- ****
- Posty: 165
- Rejestracja: niedziela, 16 cze 2019, 11:27
- Kontakt:
Re: Kilka pytań o silnik Wessex
Zgodzę się z tobą. Niestety nie mamy jak w USA gdzie są łatwo dostępne silniki E, F, a nawet G. A montowanie np. czterech silników Klima w rakiecie jest czasami problematyczne (i drogie).
Re: Kilka pytań o silnik Wessex
Tu masz silnik klasy E
http://forum.rakiety.org.pl/viewtopic.php?f=5&t=2884
http://forum.rakiety.org.pl/viewtopic.php?f=5&t=2884
-
- ****
- Posty: 165
- Rejestracja: niedziela, 16 cze 2019, 11:27
- Kontakt:
Re: Kilka pytań o silnik Wessex
Wiem, ten silnik jest nawet fajny. Myślę nad jakąś rakietą pod niego, jako że trzeba samemu zrobić odzysk, co w pewnym sensie "przygotowuje" do robienia większych rakiet.
Re: Kilka pytań o silnik Wessex
A w Wessexie nie trzeba?
-
- ****
- Posty: 165
- Rejestracja: niedziela, 16 cze 2019, 11:27
- Kontakt:
Re: Kilka pytań o silnik Wessex
Trzeba i o to chodzi, że na mikrohybrydzie można zrobić taki system na próbę, zanim się przejdzie do mocniejszych silników.